Блог

Бізнес у час війни: як правильно поводити себе у соціальних мережах

Дарья Середа / 07.03.202288

Наші жінки можуть народжувати в укриттях, наші чоловіки – викрасти танк, причепивши його до трактора.

Ми тримаємося там, де багато інших вже давно б відступили. Ми — креативні, сильні та непереможні.

У цей скрутний час кожен з наших брендів є обличчям України й має знати, що варто транслювати на весь світ, а від чого краще утриматися.

Незважаючи на цей складний час, наша команда працює — ми пишаємося вами, друзі. А, отже, Zwebra підготувала список порад, як доречно поводитися брендам у соціальних мережах.

 

SMM-просування на користь собі та всій Україні

 

Все, що зараз цікавить увесь світ – це війна. Тому невчасно опублікований пост може бути не просто зайвим, а, взагалі, справити негативне враження на ваших читачів.

 

ТОП-7 порад, як уникнути помилок та бути дійсно корисним:

 

① Відмовтеся від відкладеного постингу

Так, ми розуміємо, що більшість SMM-спеціалістів готують стрічку на кілька днів вперед та користуються функцією відкладених публікацій.

Втім, у країні, де ситуація змінюється чи не кожної хвилини, публікації з рекламою ваших товарів чи послуг можуть бути як мінімум недоречними та захаращуватимуть новинну стрічку, а як максимум – тягнуть на відписку та негативну репутацію бізнесу в цілому.

Ну кому зараз потрібен новий брендовий одяг чи відпочинок за кордоном, коли єдине бажання мільйонів людей, щоб цей жах швидше скінчився?

 

② Вимкніть всі ваші рекламні кампанії

Чому це варто зробити — дивіться пункт 1. Недоречний піар може тільки роздратувати ваших клієнтів.

В результаті ваш бренд може піти туди, куди й російський корабель.

 

③ Покажіть власне відношення до ситуації

Бренди – це лідери думок. Мовчати зараз чи не мати чіткої позиції = підтримувати дії агресора.

Поділіться з вашими читачами своїми думками, щоб вони знали, що ви з ними.

 

④ Витратіть рекламний бюджет на допомогу армії

Впевнені: від цього точно буде більше користі, аніж від будь-якої реклами!

Єдиний випадок, коли варто витратити рекламу на просування власних публікацій – коли ви займаєтеся чимось корисним для держави. Про це далі.

 

⑤ Допоможіть реальними справами

Наприклад, якщо ваш бренд займався раніше випуском одягу, зараз ви можете пожертвувати тканини на прапори, мішки чи шити одяг для біженців.

Локальним ресторанам, які раніше влаштовували гучні вечірки, зараз варто націлитись на те, щоб нагодувати всіх, хто цього потребує.

Ви також можете розповідати в постах чи сторіз про те, як ваш бізнес допомагає теробороні, ЗСУ чи простим людям. Проте це варто робити без зайвого піару «ай, які ми молодці!»‎.

Шукайте різні шляхи бути корисними!

 

⑥ Не сійте паніку – намагайтеся підтримати людей

Нам всім страшно. Проте паніка – саме те, чого добивається наш ворог. Підтримайте своїх читачів: нехай вони знають, що ви вірите у нашу перемогу!

Не пишіть панічних постів та намагайтеся заспокоїти власну цільову аудиторію. Станьте для людей щитом від поганих новин та надією на мирне майбутнє.

До речі, підтримка потрібна не лише вашим читачам, а й людям, що працюють у вашому колективі. Будьте опорою не лише на словах, а й на ділі. Вашим працівникам зараз як ніколи потрібні гроші, щоб нагодувати власні сім'ї.

 

⑦ Не робіть репости неперевіреної інформації

Хочете перекласти кошти на користь якоїсь організації? Переконайтеся, що це не фейк.

Потрібна допомога якійсь родині, яка застрягла в зоні бойових дій? Перевірте, чи ця інформація відповідає дійсності. Публікуйте лише те, у чому ви впевнені.

 

З нами увесь світ

 

За останні кілька днів ми вивчили нові слова: джавелін, байрактар…

Проте головне слово, яке дійсно варто знати – підтримка.

Багато країн вводять санкції, допомагають грошима, зброєю та іншими ресурсами. Європейські країни-сусіди приймають наших біженців.

Люди з усього світу об'єднуються, щоб допомогти нам вистояти у цій жахливій війні.

Багато міжнародних сервісів та бізнесів роблять донейшени. 

Зокрема, це робив наш офіс у Канаді: донейшен на потреби української армії та донейнен в Червоний Хрест на гуманітарну підтримку України  (своїх не кидаємо!).

Наш клієнт Galbraith florists запустив кампанiю по збору коштів Flowers for Ukraine та інші організації.

Зараз ми працюємо над запуском кампанiї по збору коштiв для допомоги дiтям та сiм’ям з дiтьми, якi постраждали вiд атаки ворога та були змушенi покинути свої домiвки, щоб зберегти своє життя. Детальнiше за цим посиланням.

 

Лідери думок та зірки шоубізу, технологічні гіганти та величезні корпорації розповідають про нас у своїх сторінках на Фейсбуці чи в Інстаграм та надають посильну підтримку:

  • Мобільні оператори 14 країн скасували оплату за дзвінки в Україну;
  • Криптобіржа Binance перерахує $10 мільйонів на гуманітарну допомогу нашій країні;
  • Ілон Маск надав доступ до свого швидкісного супутникового інтернету Starlink;
  • Засновник бренду Jacquemus прохає миру для нашої країни;
  • Кім Кардашьян хвалить нашого Президента, який «одягнув військову форму, щоб захищати власну державу»‎;
  • Vogue France опублікував декілька статей про Україну та присвятив свою березневу обкладинку свободі;
  • Девід Лінч закликав Путіна припинити війну;
  • Анджеліна Джолі, Арнольд Шварценеггер, Карді Бі, Стівен Кінг та ін. висловлюють свою підтримку та захоплюються мужністю нашого народу.

 

Можна казати ще багато, проте головне –

Все буде Україна!

Подпишитесь на рассылку

Остались вопросы?
Мы ответим
Оставьте заявку

и мы свяжемся с Вами в ближайшее время

Оставьте свой номер

и мы свяжемся с Вами в ближайшее время